לוגו פיט אנד פאן

איך כושר נותן מענה לצורך בתחושת האושר?

איך כושר נותן מענה לצורך בתחושת האושר?

יש הרבה דרכים שבהן כושר משפיע על תחושת האושר. כשאת בכושר והגוף במצב טוב, את מרגישה בטוחה יותר, מה שגורם לך להיראות אטרקטיבית יותר😊

כמו כן, כאשר הגוף המצב אידיאלי נוצר הלך רוח חיובי. כשאת מסוגלת לחשוב חיובי, את מתחילה להיות מאושרת באופן טבעי. אושר מושך יותר אושר! והכל התחיל במצב פיזי תקין של הגוף שלך!

אבל זה לא הכל! ישנן סיבות פסיכולוגיות ומדעיות רבות מאחורי הקשר הבלתי שביר בין כושר לאושר.

בואי נלמד כיצד כושר מוביל לאושר:

כשאת בכושר הגוף משחרר יותר הורמונים שמחים😊

דופמין, סרוטונין, אנדורפינים ואוקסיטוצין הם חלק מההורמונים "שעושים לך טוב" הם מקדמים תחושות חיוביות כמו אושר ואופטימיות.
אז את בהחלט יכולה לתלות את מצב הרוח שלך בהורמונים הללו אבל החלק הטוב ביותר הוא שאת יכולה לשלוט בהם ולשמור על עצמך מאושרת. פשוט הישארי בכושר! צרי לוח זמנים לכושר הכולל בתוכו אימוני אירובי, פעילויות בחוץ ושינה מספקת. כל הפעילויות הללו מקדמות שחרור מאוזן של הורמונים שמחים.

לו"ז מסודר ועקבי של כושר מגביר את הנוגדנים בגוף

לו"ז מסודר ועקבי של כושר מגביר את הנוגדנים בגוף

קשה להאמין, אבל עובדה היא שכאשר מקפידים על כושר, נוצרים יתרונות פיזיים ומנטליים שמגבירים את ייצור הנוגדנים.

נוגדנים אלו נלחמים עם אנטיגנים ומרחיקים חיידקים ווירוסים הגורמים למחלות. כמו כן, כושר מגביר הורמונים שמחים וגורם לך להרגיש אנרגטית, טובה, חיובית ומאושרת מאוד. וכשאת בריאה, זה הופך להיות חלק מההרגלים שלך להישאר מאושרת ואנרגטית.

כשאת בכושר, את מרגישה בטוחה יותר.
אם את מעוניינת לאמץ שגרת כושר קבועה, עלייך להציב לעצמך כמה מטרות. זה יכול להיות הרצון לרדת במשקל או לשלוט בסימפטומים של בריאות הנפש. לכן, השגת יעדים קטנים על ידי מעקב במשך שבוע או חודש ממלאת אותך בביטחון.

בכנות, זו הרגשה נהדרת, וכשהעבודה הקשה שלך מתחילה להשתלם, המסע הופך להיות עוד יותר מוטיבציוני ומספק. אנשים שמקפידים לשמור על כושר מדי יום חיים עם יותר ביטחון וחויים תחושת שמחה ובטחון – הם מרגישים מרוצים ממימוש היוזמה שלהם.

תחושה של הישגיות.

כושר גופני עושה הרבה דברים טובים למוח שלנו, ותחושת ההישג היא אחת מהן. הקדישי 30 דקות לפעילות גופנית, למשחק בחוץ או לכל דבר שאת מרגישה שיכול לעשות לך טוב..

בסופו של דבר, תרגישי כאילו השגת משהו שהיה קשה להשגה, מכל סיבה שהיא. נסי את זה ותדעי!

בריאות טובה היא אוצר של אושר.

בריאות טובה היא אוצר של אושר.

כשתבצעי מעקב אחר לוח הזמנים של הכושר שלך, ייתכן שתבחיני בירידה בבעיות בריאותיות נפוצות. תתחילי להרגיש פעילה יותר, אנרגטית ופרודוקטיבית יותר בעבודה.

הערה: אם את סובלת מבעיות בריאותיות מסוימות, תכנני שגרת כושר בעזרת מומחים. שיעורי כושר מקוונים ולא מקוונים רבים יכולים להדריך אותך באופן אישי ומעמיק.

אני מקווה שעכשיו יש לך את התשובה לשאלה
ועכשיו, הדבר הטוב ביותר שאת צריכה ויכולה להעניק לעצמך הוא לשלב בלו"ז שלך כושר שיכניס לך לחיים תחושה של אושר!

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support