לוגו פיט אנד פאן

כיצד אימון יומי יכול לסדר את המחזור החודשי שלך?

כיצד אימון יומי יכול לסדר את המחזור החודשי שלך?

נשים רבות מתנגדות לאימון גופני במהלך המחזור. אך זוהי תפיסה מוטעית נפוצה! אימון דווקא טוב למחזור החודשי. יש לו יתרונות נפשיים ופיזיים דווקא באותם ימים מדי חודש.

לכן, קחי לך כה רגעים לגלות כיצד אימונים יומיומיים יכולים לשנות ולשפר את המחזור החודשי שלך.

כיצד אימון יומי משפיע על המחזור החודשי שלך?

להלן היתרונות של אימון יומי אשר יכול להיטיב עם המחזור החודשי שלך:
הפחתת הסימפטומים של תסמונת קדם-וסתית
בואי נדבר רגע על ההורמונים.
לפני שהמחזור מתחיל הם מטורפים ונותנים תסמינים מוזרים, כמו חרדה, רגישות בחלקי גוף ומצב רוח רע. אבל, פעילות גופנית סדירה, במיוחד אירובי, יכולה להקל על תסמינים אלה. היא משחררת אנדורפינים והורמונים חיוביים וכך מפחיתה את השפעת הסימפטומים.
כמה מהרעיונות הטובים ביותר לאימון לשליטה בתסמונת קדם-וסתית הם:
• הליכה מהירה
• ריצה
• אימון עם רצועות התנגדות
• יוגה
• אימוני כוח בנפח נמוך

הפחתה של התכווצויות מחזור
כן, פעילות גופנית סדירה ושחרור נכון של הורמונים יכולים לעצור אותות כאב מהתכווצויות והתכווצות הרחם. זה גם מגביר את זרימת הדם בגוף שלנו ומקל על כאב, אי נוחות, עייפות, שינויים במצב הרוח ונפיחות.
יוזמה נהדרת להימנעות ושליטה בתסמונת השחלות הפוליציסטיות!

חוסר איזון הורמונלי, הנגרם על ידי מצבים רפואיים מסוימים ואורח חיים לא בריא, מוביל לתסמונת השחלות הפוליציסטיות. סדר יום שמשלב לו"ז אימונים יומי טוב עוזר לאזן את ההורמונים ולשמור על משקל גוף בריא וזה מסייע לשליטה בתסמונת השחלות הפוליציסטיות.
התסמינים כוללים פספוס של מחזור, תקופות לא סדירות, צמיחת שיער יוצאת דופן וקול מחוספס. כמו כן, נוצר שחרור של טסטוסטרון מוגזם שולט ברגישות לאינסולין.

האימון היומי הטוב ביותר לכל שלבי הווסת:
שלב זקיק 1 (ימים 1-6)

במהלך הימים הראשונים של הווסת, האסטרוגן והפרוגסטרון נמוכים יותר, מה שעלול לגרום לך להרגיש אנרגיה נמוכה. לכן, תנוחות מרגיעות, מתיחות ויוגה נהדרות להגברה עדינה של זרימת הדם, להקלה על הכאב ולהעלאת רמות האנרגיה הכלליות.

שלב זקיק 2 (ימים 7-12)

בשלב זה, האנרגיה מתחילה להיכנס לפעולה ככל שהגוף מייצר יותר אסטרוגן כדי להתכונן לביוץ. קחי שליטה על ההורמונים שלך ועל בריאות הווסת על ידי ביצוע תרגילי אירובי. זה יכול לכלול ריצה, רכיבה על אופניים, אימוני אינטרוולים גבוהים, קפיצות וכו '

ביוץ (ימים 13-15)

במהלך הביוץ, הביצית הבוגרת משתחררת מהשחלה, וההורמונים נמצאים בשיאם. במהלך שלב זה, הרגיעי את ההורמונים על ידי ביצוע שיעורי ספינינג, מחנות אתחול, טיפוס, ספרינטים וכו', כדי להשתמש ברמות האנרגיה הגבוהות שלך.

לוטאלי שלב 1 (ימים 16-21)

עם רמות גבוהות יותר של פרוגסטרון ואסטרוגן, תרגישי אנרגטית. לכן, במהלך תקופה זו, את יכוה לתרגל אימוני כוח, סקוואטים, שכיבות סמיכה, ריאות, גשרים על רגל אחת, עבודת ליבה וכו '.

הערה: פעילות גופנית יעילה וחזקה במהלך רמות אסטרוגן גבוהות עלולה לפגוע ברצועות. לכן, חשוב להתייעץ לפני שמתחילים.

לוטאלי שלב 2 (ימים 22-28)

במהלך תחילת תסמונת קדם-וסתית, האנרגיה שלך תהיה נמוכה יותר ככל שרמות הפרוגסטרון יגיעו לשיאן, ויכולים להיות מקרים של שינויים במצב הרוח, כאבים ואנרגיה נמוכה. לכן, מומלץ להתחיל בתרגילים מרגיעים וקלילים כמו טכניקות נשימה, כמה מתיחות וכו '.

לסיכום (תתאמני, אבל אל תגזימי!)

איזון הורמונים לא נוצר בן לילה; את צריכה להיות עדינה עם עצמך ולקחת ייעוץ מקצועי. לשקול את מצבך הרפואי ולנקוט בצעדי צב -לאט אבל בטוח!

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support