לוגו פיט אנד פאן

כיצד להיות עקבית ולשמור על דיאטה ואימון?

כיצד להיות עקבית ולשמור על דיאטה ואימון?

אם את מתקשה להישאר עקבית עם תוכניות הכושר שלך, תדעי שאת לא לבד! בעוד שרבים מאיתנו מתחילים לשמור תזונה בריאה ופעילות גופנית כדי להישאר בכושר, לעתים קרובות אנחנו לא מצליחים לשמור על עקביות ולהתמיד.

אם את מתקשה להישאר עקבית עם תוכניות הכושר שלך, תדעי שאת לא לבד! בעוד שרבים מאיתנו מתחילים לשמור תזונה בריאה ופעילות גופנית כדי להישאר בכושר, לעתים קרובות אנחנו לא מצליחים לשמור על עקביות ולהתמיד

כמה טיפים שיעזרו לך להתמיד:

● התחילי לאט ולאחר מכן עברי שלב בכדי להתקדם לעולם אל תתחילי שגרה בקצב שלא תוכלי לשמר לטווח הארוך. אם אתה חיה "חיים עצלים", אל תצפי להתאמן 6 ימים בשבוע מבלי להרגיש שהתרוקנו לך הכוחות😊. תמיד כדאי להתחיל לאט, אבל בטוח! בחרי בתרגיל אחד ולאחר שתתמידי בו, תוכלי להגדיל בהדרגה העוצמה שלו ואף להוסיף תרגילים נוספים.

כנ"ל לגבי דיאטה, לא להוריד סוכר, שמן, ושומנים ביום אחד מהתזונה שלך, כן להתחיל באכילת מזון טוב יותר., הפחתת מספר קטן של קלוריות נוספות, ולאחר מכן להגדיל את הטווח ברגע שאת מסוגלת לשלוט על הרעב שלך. (התהליך יכול לקחת בערך חודש או חודשיים עד שנוצר הרגל).

● הגדרת יעדים לטווח קצר

ירידה במשקל היא לא משחק של שבוע או חודש. עם תזונה בריאה ופעילות גופנית, זה עלול לקחת שנה לרדת במשקל. לכן כדאי להתחיל עם מטרות קטנות כדי לשמור על מוטיבציה לרדת במשקל. לדוגמה, להגדיר יעד של לאבד X ק"ג בחודש ולשמור על תזונה טובה וביצוע תרגילים קלים. ברגע שתשיגי את המטרות לטווח הקצר תוכלי להתקדם הלאה.

● הפכי את זה לטקס

כאשר יש לך טקס, כמו להכין ארוחת בוקר כל בוקר או לשטוף את הפנים לפני השינה, את פשוט עושה את זה בלי לחשוב יותר מידי. עשי את אותו הדבר עם שגרת הדיאטה והאימונים שלך, כך תוכלי להתמיד בקלות.

● להתאמן באותו זמן בכל יום, לא משנה מה

זהו המפתח לכל שגרה שאת באמת רוצה שמר בכדי להישאר בכושר. שגרת דיאטה בבוקר, שגרת שינה בלילה, שגרת אימונים, הכל מרוכז סביב הזמן. מצאי זמן מציאותי במהלך היום שבו את יכולה להתחייב להתאמן. ולא משנה מה, הקפידי להתאמן באותו הזמן בכל יום.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support