לוגו פיט אנד פאן

כיצד ליצור משמעת ולהתמיד בביצוע כושר?

כיצד ליצור משמעת ולהתמיד בביצוע כושר?

מה החלק הכי קשה כשזה מגיע לכושר? התמדה! לא חסרים מכשולים, כמו משפחה, מקומות עבודה, ועצלות, שעלולים לשבש את המאמצים שלך☹

עכשיו החדשות הטובות! אני הולכת לשתף אותך בכמה דרכים מוכחות שיעזרו לך להתמיד ולהישאר על המסלול.

הגדירי את היעדים שלך!

התחילי בקטן ועשי צעדים קטנים שיניעו אותך ליצור נשנעת עצמית בהדרגה. אל תתחילי להציב לעצמך מטרות לא מציאותיות שהן קשות ונראות מחוץ לעולם. לדוגמה, את יכולה להתחיל עם הליכה, כמה מתיחות, ותרגילים פשוטים ולשלב מזון מזין ושינה נאותה.

מוטיבציה!

מוטיבציה היא נהדרת, זה כל הזמן להזכיר לעצמך כמה רחוק הגעת !
סמני את כל ההישגים הקטנים שלך על דף או בטלפון. ותעקבי אחר ההתקדמות שלך! זה יכול להיות משך השינה, צריכת מים, זמן פעילות גופנית, וכו '

קחי עזרה מהטכנולוגיה

טכנולוגיה היא ברכה אם כולם מתחילים להשתמש בה בצורה חכמה. ובכן, תוכלי להצטרף לקורסי התעמלות שונים שאורגנו על ידי אנשי מקצוע, כמו אצלינו בfit&fun בזום. הם יכולים לתת לך אימון אישי ולהניע אותך ליצור את השגרה שלך.

הרשמה לתוכנית כזו תעזור לך בהדרגה להשיג משמעת עצמית עם שגרת הכושר שלך. כמו כן, תוכלי לסמן את ההתקדמות שלך באפליקציות מסוימות ולעשות מדיטציה בעזרת שעוני מעקב אחר כושר המסונכרנים עם הטלפון שלך.

הפכי הכל להנאה!

כולם אוהבים לעשות דברים שהם נהנים מהם. אז אל תהפכי את שגרת הכושר למשעממת ותגררי אחריה. אושר הוא מוטיבציה נהדרת, אז כללי בכושר שלך את הדברים שאת אוהבת. זה יכול להיות ריצה, רכיבה על אופניים, ריקודים וכו '.

כמו כן, אם את מתחברת לכושר פנימי, צפי בכמה סרטוני יוגה, מדיטציה ופעילות גופנית מדהימים. זה יעזור לך להתחבר וליהנות מהתהליך, וזה טוב לבריאות שלך.

תגמלי את עצמך!

תגמול על הצלחות קטנות ישחרר את כל ההורמונים המאושרים ויניע אותך להתאמן מדי יום. לדוגמה, פנקי את עצמך כאשר הגעת למטרה מסוימת. או אם התמדת לבצע תרגילי כושר מסוימים במשך מספר ימים.

אל תאבדי תקווה גם אם נפלת!

את צריכה להיות שלמה, לא מושלמת! תלמדי לקבל גם חוסר שלמות. זה בסדר אם דילגת על יום או יומיים, אל תאבדי תקווה. תשכחי מהימים ההם ותתחילי מחדש עם לוח זמנים בסיסי של כושר, אימונים, תזונה בריאה ושינה תקינה. יעדים קטנים הניתנים לפעולה וניתנים להשגה יעזרו לך לקחת את המסע קדימה.

חברותא

בקשי מחברה להשתתף ביוזמה זו ולעבוד יחד.
החברה תניע אותך באופן מפתיע לתרגל מדי יום. הכנה יחד תוכניות תזונה, טכניקות פעילות גופנית והצבנה יעדים. חברה לאימון הוא בחירה מצוינת לבניית שגרת כושר מוצלחת!

טיפ לסיום:

ליצור ולשמר שגרת כושר דורש עקביות ומאמץ. אבל זה שווה את זה. נפש וגוף ממושמעים יכולים להציל אותך מבעיות ולאפשר לך חיים פוריים. לכן, הטיפ הוא להתחיל לאט ולעסוק בתוכנית אימונים קלה ולהגדיל אותה בהדרגה עם הזמן.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support