לוגו פיט אנד פאן

למה חשוב שתשמרי על כושר?

למה חשוב שתשמרי על כושר?

רוב הנשים מאזנות בין דרישות המשפחה, הקריירה והלחץ החברתי, ומתעלמות מבריאותן האישית. התעלמות משמירה על כושר היא הגורם העיקרי שעומד מאחורי בעיות משקל, בעיות בריאות ומתח אצל נשים.
כל אישה (בעצם, כולם😊) צריכה לשים את הבריאות והכושר שלה בראש סדר העדיפויות.

מדוע שמירה על כושר חשובה לנשים ?

● שמירה על כושר גופני מונעת אוסטאופורוזיס

נשים פגיעות  וחשופות להתפתחות של אוסטאופורוזיס יותר מאשר גברים., שמונה מתוך עשרה חולי אוסטאופורוזיס באמריקה הן נשים!

● שמירה על כושר גופני משפרת את השינה

על פי כמה מחקרים, נשים מתמודדות עם קושי רב יותר להירדם ולישון טוב בהשוואה לגברים. הסיבה לכך היא שינויים הורמונליים חודשיים, אימהות, אורח חיים לחוץ ועוד.
שגרה בריאה, פעילות גופנית, ושמירה על כושר ישפרו את השינה!

● שמירה על כושר גופני נהדרת לבריאות הרבייה

כושר או פעילות גופנית מועילים לנשים המנסות להרות. היכולת להיות פעילה ולחיות חיים בריאים עוזרת לשמור על משקל נכון ולאזן את ההורמונים.

● שמירה על כושר גופני מפחיתה את הסיכון לסרטן השד

בשנת 2020, כמעט 2.3 מיליון נשים אובחנו עם סרטן השד. רוצה להפחית את הסיכון לחלות בסרטן השד? שמרי על כושר! יש הוכחה חזקה כי נשים לא פעילות נמצאות בסיכון גבוה לפתח סרטן השד.

● שמירה על כושר גופני משפרת את בריאותך הנפשית

פעילות גופנית גם משפרת את בריאות הנפש של נשים ומסייעת להגן עליהן מפני חרדה ודיכאון. כמו כן, להיות פעיל ולשמור על כושר גופני זהו כלי רב עוצמה לניהול ומניעת תסמינים שקשורים בדמנציה או אובדן זיכרון.

● שמירה על כושר גופני שומרת על משקל תקין

נשים נוטות לעלות במשקל ככל שהן מזדקנות. נשים בגיל העמידה מתחילות לאבד אסטרוגן בגיל המעבר, וכך תאי שומן גדלים באזור הבטן. את יכולה להיאבק עם ירידה במשקל. אבל, עם כושר, את יכולה לבנות שרירים חזקים וכך להשיל קילוגרמים ולשרוף תאי שומן מיותרים.

כושר לנשים הוא הרבה מעבר לרצון להיראות טוב ולהיות רזה. אישה שעושה פעילות גופנית באופן קבוע ומקפידה לאכול מזון בריא תגלה כי היא רגועה יותר ויש לה יותר אנרגיה.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support