לוגו פיט אנד פאן

מוכשרת באמת: איך להישאר בעניינים גם כשאין רגע פנוי

תוכנית הרזיה

אז נכון, לנהל בית, קריירה, וכל היופי של החיים היהודיים יכול להוציא את האנרגיה הכי טובה מאיתנו. אנחנו דואגות לכולם, והבריאות שלנו נדחקת הצידה. אבל הנה הסוד: עקביות היא שם המשחק. כשתדאגי לעצמך, יהיה לך יותר כוח לכל דבר – ולכולם – בחיים שלך.

הבעיה? החיים זורקים אלינו הפתעות ואתגרים. תקופות לחוצות נוחתות עלינו, החגים מביאים סחרחורת של בישולים וניקיון (פורים ופסח, אנחנו מסתכלות עלייך!), ופתאום אותו מנוי למכון הכושר שהתלהבנו ממנו בהתחלה מרגיש כמו זיכרון רחוק.

אבל יש חדשות טובות: לא צריך מהפך טוטאלי. שינויים קטנים וקבועים יכולים לעשות הבדל ענק. ב- FIT&FUN עם איישה שטרן, אנחנו עוזרות לנשים יהודיות עסוקות כמוך לשמור על שגרה בריאה, לא משנה כמה דברים משתוללים מסביב.

למה עקביות חשובה ( ואיך היא מנצחת את השלמות)

מחקר של המכללה האמריקאית לרפואת ספורט  מראה שפעילות גופנית קבועה בעצימות בינוניות עדיפה על פרץ של אימונים מטורפים מידי פעם בשביל לרדת במשקל ולהרגיש טוב לאורך זמן. אותו דבר גם לגבי אוכל בריא ופינוקים קטנים לעצמנו.

מלכודת ה"הכל או כלום": כולנו מכירות את זה. אימון אחד שהפסדנו וכבר נראה לנו שאין טעם להמשיך. אבל תשמעי, החיים קורים. יהיו ימים פחות טובים, תסלחי לעצמך. העיקר לחזור לעקבות, לא להיתקע על נפילות.

איך לשמור על שגרה בריאה גם כשאת עפה:

  • התחילי בקטנה וחגגי הצלחות: אל תנסי לשנות את כל החיים שלך ביום אחד. תתחילי במטרות קטנות שקל להשיג – הליכה 15 דקות 3 פעמים בשבוע, להכין קופסת אוכל בריאה פעמיים בשבוע. תחגגי כל דבר שאת עושה, גם אם זה נראה קטן.
  • תזמני את הבריאות שלך: תתייחסי לאימונים ופינוקים שלך כמו פגישות חשובות. תרשמי אותן ביומן ותעשי אותן!
  • תמצאי את החברות שלך: למצוא מישהי שתתאמני איתה, להצטרף לחוג כושר שווה, או אפילו להתחבר לקהילות ברשת יכול לתת לך את הדחיפה והתמיכה שאת צריכה כדי להישאר על המסלול.
  • תעשי האקים לחגים: החגים יכולים להיות מאתגרים במיוחד. כמה טיפים:
    • תכנני מראש: בתקופות רגועות יותר, תכיני מראש חטיפים בריאים וארוחות להקפאה כדי להימנע מפיתויים פחות בריאים.
    • קצר וקולע: אין זמן לאימון ארוך? תעשי אימון HIIT קצר של 10 דקות בבית. כל קצת נחשבת!
    • תעשי את זה משפחתי: תשלבו פעילות גופנית לתוך המסורות של החגים. תלכו לטיול משפחתי אחרי ארוחת החג, או תעשו מסיבת ריקודים עם מוזיקה ישראלית שמחה!
  • תחבקי את חוסר השלמות: יהיו ימים שפשוט תהיי גמורה מכדי ללכת לחדר הכושר, או שפרוסת החלה הזאת תהיה מפתה מדי. לא נורא. מחר זה יום חדש.
  • זכרי, עקביות עניינה על התקדמות, לא על שלמות. על ידי שינויים קטנים וקבועים וקבלה עצמית, תוכלי להגיע ליעדי הבריאות שלך ולהפוך להיות הגרסה הכי בריאה ושמחה של עצמך – גם בלב לבה של החיים היהודיים העמוסים שלך.

    מוכנה להתחיל? הצטרפי לקהילה התומכת שלנו ב- FIT&FUN עם אלישבע שטרן וקחי שליטה על הבריאות והרווחה שלך עוד היום!

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support