לוגו פיט אנד פאן

תרגילי שולחן: הדרך הכיפית לשמור על כושר בסביבת העבודה שלך

תרגילי שולחן

האם את לעתים קרובות דבוקה לשולחן העבודה שלך, מתמרנת בין אין סוף משימות ופגישות? האם שגרת הכושר שלך תופסת את המושב האחורי כי לוח הזמנים של העבודה שלך עמוס? אם הנהנת, את לא לבד! המאבק לאזן בין חיי עבודה עמוסים לאורח חיים בריא הוא אמיתי. אבל מה אם נגיד לך שאת יכולה להישאר פעילה ולהתאמן ממש ליד השולחן שלך? כן, קראתם נכון!

ברוכים הבאים לעולם של תרגילי שולחן!

אלו הן תנועות פשוטות ויעילות שתוכל לבצע מבלי לעזוב את סביבת העבודה שלך. החלק הכי טוב? את לא צריכה שום ציוד מיוחד, והם מושלמים כדי להגניב קצת פעילות גופנית בין משימות העבודה שלך.

בואו נצלול לכמה תרגילים קלים שתוכלו לעשות ליד השולחן שלכם:

  • שכיבות סמיכה בשולחן העבודה – עמדו במרחק של כמה עשרות סנטימטרים מהשולחן, הניחו את ידיכם על קצה השולחן ודחופי את גופכם מהשולחן. תרגיל זה מצוין לחיזוק פלג הגוף העליון ולהעלאת דופק.
  • Squats של כיסא – עמדו מול הכיסא, הורידו את הגוף כאילו אתם עומדים לשבת, ואז עמדו בחזרה מבלי לשבת בפועל. תרגיל זה מצוין לחיטוב פלג הגוף התחתון.
  • הרמת רגל בישיבה – בזמן ישיבה ישרו רגל אחת או שתיים והחזיקו במקומה למשך מספר שניות. לאחר מכן הורידו את הרגל(ים) בחזרה למטה מבלי לתת לרגליים לגעת בקרקע. תרגיל זה מושלם לעבודה על שרירי הבטן והרגליים.
  • פלאנק שולחן – עמדו במרחק מהשולחן, הישענו על השולחן עם האמות והחזיקו את העמדה. תרגיל זה הוא דרך נפלאה לחזק את שרירי הליבה שלך (רוצה לדעת מה זה שרירי ליבה לחצי כאן לכתבה שלנו).
  • פיתולי פלג גוף עליון בישיבה – בזמן ישיבה, תניחי את הידיים בחלק האחורי של הראש וסובבי את פלג הגוף העליון ימינה ולאחר מכן שמאלה. תרגיל זה נהדר לשיפור הגמישות שלך ועבודה על האלכסונים שלך.

זכרו, המפתח לכושר הוא עקביות. לכן, נסו לשלב את התרגילים האלה בשגרת היומיום שלכם. את עשויה להיות מופתעת כיצד התנועות הקטנות הללו יכולות לעשות הבדל גדול במסע הכושר שלך. ובפעם הבאה שמישהו אומר לך שהוא עסוק מכדי להתאמן, את יודעת מה להציע!

האם את מוכנה להפוך את סביבת העבודה שלך לחלל האימון המיני שלך?

בואו לזוז עם Fit-Fun!

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support