לוגו פיט אנד פאן

איך לרזות אחרי לידה

איך לרזות אחרי לידה

הנה כמה טיפים כלליים לירידה במשקל לאחר הלידה:

  • התייעץ עם הרופא שלך לפני תחילת כל תוכנית הרזיה, במיוחד אם אתה מניקה.
  • הגדל בהדרגה את הפעילות הגופנית שלך. התחילו בהליכות קצרות והגדילו בהדרגה את אורך ועצימות האימונים.
  • הקפידו על תזונה בריאה ומאוזנת. התמקדו בחלבונים רזים, פירות, ירקות ודגנים מלאים. הימנעו ממזונות מעובדים, משקאות ממותקים וכמויות מופרזות של שומנים רוויים ושומני טראנס.
  • הקפידו על שינה מספקת ונסו לנהל את הלחץ. חוסר שינה ורמות מתח גבוהות יכולים להוביל לעלייה במשקל.
  • היו סבלניים עם עצמכם. ייתכן שיחלוף זמן עד שגופך יחזור למשקל שלפני ההריון.
  • הנקה אם אפשר כפי שהוא עוזר להשיל משקל וגם מספק את התזונה הטובה ביותר לתינוק שלך.

זכרו, ירידה במשקל לאחר הריון היא לא מרוץ, זה מסע. נסו להתמקד בשינויים באורח החיים הבריא שתוכלו לשמור עליהם בטווח הארוך.

כמה טיפים כלליים לירידה במשקל לאחר הלידה

כיצד לרזות אחרי לידה

כל אישה שהייתה בהריון וילדה מכירה את זה: אחרי ההתרגשות הגדולה והאושר, מגיע הרגע שבו אנחנו מביטות במראה. הבעיה היא, שעם כל האושר הגדול של הרך הנולד, אנחנו גם מתחילות לראות את השינוי על גופנו, וזה לא פשוט. מטבע הדברים, תקופת ההיריון גורמת לכך שנעשה במשקל, ולכן כל אישה שואלת את עצמה: איך לרזות אחרי לידה? מה באמת צריך לעשות והאם יש סיכוי לחזור למצב הקודם? גם את בדילמה ואת רוצה להצליח במשימה החשובה הזאת, כדי לאהוב את עצמך שוב? כדאי שתכירי את FIT&FUN – הדרך שלך לעשות פעילות גופנית בהנאה מהבית.

איך לרזות אחרי לידה וכיצד לשלב פעילות גופנית בחייך החדשים?

אם את תוהה איך לרזות אחרי לידה חשוב שתביני שאחד מהדברים החשובים, זה לעשות פעילות גופנית. למעשה, בלי פעילות גופנית כנראה שיהיה לך מאוד קשה לחזור למשקל הרצוי שלך. החדשות הטובות הן שמאז תקופת הקורונה, שבאה ושינתה את חיינו, יש אפשרות לעשות פעילות גופנית גם בבית בלי שום בעיה. תוהה מדוע זה כדאי? האמת היא, שפעילות גופנית מסודרת בבית חוסכת לך זמן והתעסקות. התינוק נרדם ויש לך כמה שעות של שקט? זה הרגע לפתוח את הטלוויזיה ולעשות פעילות גופנית שתחזיר אותך למשקל שעליו את חולמת!

FIT&FUN – הדרך שלך לחזור במהירות למשקל הרצוי

אם את תוהה באיזו מסגרת כדאי לך לעשות פעילות גופנית, כדאי שתכירי את FIT&FUN. היוזמה הוקמה על ידי אלישבע שטרן, שמגיעה עם לא פחות מ11 שנות ניסיון באימון נשים. הכול נגיש וזמין עבורך בכל רגע, אז למה את מחכה? תוכלי לעשות כאן פעילות גופנית מגוונת ביותר, כמו למשל: זומבה, פילאטיס, שיעורי עיצוב מיוחדים למותן, אימון היט של שלושים דקות ועוד. בנוסף אפילו אם את מתקשה לבחור את האימון המושלם עבורך, כאן יעזרו לכם. יש שלל חבילות אימונים שביניהן תוכלי לבחור, אז למה את מחכה? הכול זמין ונגיש עבורך, והאמת היא, שאת לא צריכה אפילו אביזרים מיוחדים כדי להתחיל להתאמן. נסי זאת עוד היום ותראי שלא תצטערי על כך בעתיד, כשתחזרי למשקל שהיית בו לפני הלידה.

 

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support